نمایندگی جنرال گلد در تبریز

نمایندگی جنرال گلد در تبریز پاسخگوی نیازهای مشتری‌های عزیز در تبریز است. آب و هوای استان تبریز دارای آب و هوای بسیار گرم و خشک در تابستان و زمستان‌های سرد است. اکثر مردم این نواحی به نصب و خرید کولر گازی جنرال گلد روی بیاورند و انواع کولر گازی از جمله داکت اسپلیت، کولر گازی پرتابل، کولر گازی ایستاده و همینطور کولر گازی دیواری و… را جایگزین کولر آبی نمایند.

نمایندگی جنرال گلد در تبریز

در بسیاری از مناطق تبریز، رطوبت هوا در فصل تابستان بسیار کم است، که باعث می‌شود کولرهای آبی عملکرد مناسبی نداشته باشند. در مقابل، کولرهای گازی با حفظ سطح رطوبت مناسب، کارایی بهتری در چنین شرایطی دارند. تبریز دارای آب‌وهوای نیمه‌خشک و کوهستانی است که تابستان‌هایی نسبتاً گرم و خشک و زمستان‌هایی سرد و برفی دارد. این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی‌اش، دمای شب و روز متفاوت و رطوبت کم در اکثر فصول سال تجربه می‌کند.

نمایندگی کولر گازی در اصفهان

خرید کولر گازی جنرال گلد در تبریز

این استان جزء یکی از برترین قطب‌های توریستی در ایران به حساب می‌رود و دارای اقلیم گرم و خشک است. کولر گازی جنرال گلد در تبریز جز محبوب ترین برندهای کولر گازی برای ساکنین این منطقه به شمار می‌رود. نمایندگی جنرال گلد در تبریز و فروش در این شهر هنوز افتتاح نشده است اما برای خرید کولر گازی جنرال گلد برای شهر تبریز می‌توانید از نمایندگی رسمی شعبه مرکزی با شماره تلفن 02133555836 تماس حاصل فرمایید تا دستگاه مورد نظر خود را درب منزل به صورت رایگان تحویل بگیرید.

بهترین گولر گازی برای تبریز

  • 12000 مناسب برای نهایتاً 30 مترمربع مسکونی
  • 18000 مناسب برای نهایتاً 50 مترمربع مسکونی
  • 24000 مناسب برای نهایتاً 80 مترمربع مسکونی
  • 30000 مناسب برای نهایتاً 100 مترمربع مسکونی
  • 30000 (T3) مناسب برای نهایتاً 120 مترمربع مسکونی
  • 36000 (T3) مناسب برای نهایتاً 150 مترمربع مسکونی
  • 30000 ایستاده مناسب برای نهایتاً 80 مترمربع تجاری
  • 36000 ایستاده مناسب برای نهایتاً 100 مترمربع تجاری
  • 48000 ایستاده مناسب برای نهایتاً 120 مترمربع تجاری
  • 60000 ایستاده مناسب برای نهایتاً 150 مترمربع تجاری

جنرال گلد اصفهانباید به این نکته توجه نمود که هرچقدر ظرفیت کولر گازی را بیشتر انتخاب کنید، موجب کاهش مصرف برق و همینطور افزایش عمر دستگاه خواهید شد. 

اگر قصد خرید کولر گازی مناسب برای آپارتمان 80 متری را دایزد به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

نمایندگی رسمی فروش کولر گازی جنرال گلد در استان تبریز

در حال حاضر وارد کننده اصلی کولر گازی های جنرال گلد تنها توسط شرکت نیروتهویه با کد ثبتی 611501 انجام می پذیرد که شامل 5 سال ضمانت بی قید و شرط کمپرسور است. نمایندگی خدمات و نصب کولر گازی جنرال گلد برای شهرهای نجف آباد، نائین، نطنز، اردستان، آران و بیدگل، کاشان، خمینی شهر وجود دارد.

نمایندکی جنرال گلد در اصفهان

در حال حاضر نمایندگی فروش در این شهرهای مذکور هنوز افتتاح نشده است و ساکنین شهرهای مذکور برای خرید کولر گازی جنرال گلد برای منطقه خود می‌توانند از نمایندگی شعبه مرکزی با شماره تلفن 02136876431 خریدشان را نهایی نمایند و دستگاه را رایگان درب منزل خود تحویل گیرند و بعد از مدت ۲۴ ساعت از تاریخ تحویل محصول، تکنسین شرکت برای نصب کولر گازی اقدام خواهد کرد.

بهترین و پرفروش ترین کولر گازی در تبریز

ساکنین استان تبریز بیشتر از کولر گازی‌های جنرال گلد با ظرفیت 24000 کانورتر و اینورتر استفاده می‌نمایند. این دستگاه به دلیل داشتن حالت dry باعث می‌شود هوای محیط منزل را یک هوای دلنشین و مطلوب کرده و با وجود فیلترهای یونیزه و آنتی باکتریال خود موجب کاهش چشمگیر آلودگی هوا شده و گرد و غبار معلق در هوا را جذب نماید.

نمایندگی جنرال گلد در اصفهان

شرایط نصب و گارانتی کولر گازی جنرال گلد در تبریز

کولر گازی‌های جنرال گلد تنها زیر نظر شرکت نیرو تهویه وارد و بعد از مشخص شدن اصالت واقعی دستگاه توسط کارشناسان شرکت، بسته بندی و با ضمانت نامه رسمی شرکت نیرو تهویه به نمایندگی‌های مجاز این شرکت عرضه و در دسترس عموم قرار می‌گیرند.

کولر گازی های جنرال گلد که زیر نظر شرکت نیرو تهویه خریداری می‌شوند دارای 5 سال ضمانت بی قید و شرط کمپرسور همراه با کارت طلایی بوده و برای کاهش هزینه‌های نصب دستگاه، شرکت نیروتهویه اجرت نصب و ارسال دستگاه را رایگان کرده است. لوازم موجود در کولر گازی دارای 3 الی 5 متر لوله مسی رایگان به همراه کابل ارتباطی و شیلنگ درین بوده که هیچ هزینه‌ای از بابت این لوازم از مشتریان دریافت نمی‌شود.