اهمیت استابلایزر برای کولر گازی جنرال گلد

استابلایزر برای کولر گازی یا کنترل کننده ولتاژ برق، فناوری جدیدی است که تنها شرکت جنرال گلد در سری مدل های کانورتر خود برای جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات الکترونیکی کولر بکار گرفته است. این تکنولوژی کاربردی موجب شده تا مشتریان را در برابر هزینه های سرسام آور تعمیرات برد نجات دهد.

در فصل تابستان با وجود افزایش استفاده از کولرهای گازی و آبی موجب تشدید در قطعی برق می‌شود که اگر کولر گازی شما از تکنولوژی استابلایزر بهره‌مند نباشد موجب آسیب دیدگی دستگاه شما شده و این امر هزینه‌های هنگفتی را بر دوش کاربران می‌گذارد.

تفاوت کولر گازی استابلایزر دار با کولر گازی معمولی

نسل جدید کولر گازی های جنرال گلد کانورتر دارای استابلایزر بوده و با وجود رله‌های امنیتی، نوسان برق را کنترل نموده و این امر موجب شده تا استفاده کولر گازی استابلایزردار به دلیل وجود نوسانات عدیده‌ای در شهرهای شمالی کشور، طرفداران بسیاری داشته باشد. همچنین کولر گازی‌های معمولی را می‌توان با خرید استابلایزرهای از نوع رله‌ای یا استاتیکی دربرابر آسیب رسیدن به قطعات الکترونیکی کولرگازی، حفظ نمود.

استابلایزر برای کولر گازی

مصرف برق کولر گازی‌های دارای استابلایزر

کولر گازی‌های جنرال گلد علاوه بر داشتن تکنولوژی استابلایزر، دارای فناوری کانورتر بوده که این امر با تغییر در مکانیزم تراکم‌پذیری کمپرسور باعث کاهش برق شده است. علاوه بر این، دستگاه‌های استابلایزر دار با اضافه شدن عیب یاب هوشمند موجب شده تا زمانی که دستگاه به مشکل فنی برمی‌خورد، با نشان دادن کدهای خطا بر روی LED پنل، مشکل ایجاد شده در سیکل را مشخص کرده و این امر موجب تسریع بخشیدن به فرآیند تعمیر و کاهش هزینه در پیدا کردن مشکل می‌شود.

مزایا و معایب کولر گازی استابلایزردار

کمپانی جنرال گلد با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مختلف در ساخت و تولید کولر گازی ایستاده و دیواری و داکت اسپلیت موجب پیشه گرفتن از رقبا شده است. تنها کمپانی که در ساخت کولر گازی‌های خود از فناوری استابلایزر جهت کنترل ولتاژ برق شهر بهره گرفته است، شرکت جنرال گلد است که از محاسن این فناوری می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

میزان مصرف برق

یکی از آیتم‌های خرید کولر گازی جنرال گلد، می‌توان به مصرف برق کولر توجه نمود که کولر گازی‌های نسل جدید جنرال گلد علاوه بر دارا بودن فناوری استابلایزر، دارای بهره‌گیری از تکنولوژی کانورتر بوده که این امر باعث کاهش در هزینه‌های مصرف برق می‌شود.

استابلایزر برای کولر گازی

تعمیر و نگهداری آسان

کولر گازی‌های جنرال گلد پلاتینیوم کانورتردار به دلیل داشتن سیستم عیب‌یاب هوشمند موجب شده تا در صورت بروز مشکل، عیب خود را رفع کرده و در صورت مشکل حادتر با نشان دادن کدهای اخطار مربوط به ایراد، هزینه و زمان تعمیر را به حداقل برساند. ضمناً به دلیل سادگی در ساختار کولر گازی‌های دارای استابلایزر موجب شده تا اکثر تکنسین‌ها به راحتی بتوانند این مدل از کولر گازی‌ها را تعمیر نمایند.

از معایب این مدل از دستگاه‌ها می‌توان به مبالغ بالا در خرید کالا اشاره نمود. اما با وجود چنین امکانات بیشتر و مفید نسبت به کولرهای معمولی، ارزش هزینه نمودن برای خرید را دارند.

نصب کولر گازی جنرال گلد استابلایزردار

شرایط نصب کولر گازی‌های جنرال گلد برعهده شرکت نیرو تهویه بوده و تکنسین‌های این شرکت با اعزام شدن به محل نصب، کولر گازی را در کمترین زمان ممکن نصب می‌نمایند. این امر موجب شده تا خریداران برای نصب دستگاه، درگیری ذهنی جهت نصب در منزل یا اداره خود نداشته باشند. ضمناً برای هماهنگی‌های نصب کولر گازی‌های جنرال گلد می‌توان با شماره تلفن 02133555836 تماس حاصل فرمایید.

برای دیدن نمونه‌های نصب شده کولر گازی جنرال گلد می‌توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

وسایل جانبی کولر گازی‌های جنرال گلد

لوازم اضافی موجود در کولر گازی‌های جنرال گلد شامل لوله مسی عایق بندی شده، کابل ارتباطی، شیلنگ درین (تخلیه آب)، ریموت کنترل، دفترچه توضیحات، باتری نیم قلمی است. لوازم مصرفی اضافه برای نصب دستگاه شامل پایه دیواری یا زمینی، کابل ارتباطی اضافه، لوله مسی اضافه برعهده خریداران است.

استابلایزر برای کولر گازی

ضمانت‌نامه و نمایندگی جنرال گلد

کولر گازی‌های جنرال گلد تنها می‌بایست با گارانتی شرکت نیرو تهویه خریداری شوند که در غیر این صورت دستگاه‌ها فاقد اصالت هستند. ضمناً اجرت نصب دستگاه‌هایی که زیر نظر شرکت نیرو تهویه خریداری شده باشند، رایگان است. منظور از اجرت نصب دستگاه یعنی کابل‌بندی و نصب یونیت داخلی و خارجی به علاوه لوله‌کشی فابریکی دستگاه و آموزش صفر تا صد کار با ریموت کنترل دستگاه توسط تکنسین به مشتریان محترم می‌باشد.

آدرس نمایندگی مرکزی جنرال گلد در تهران -چهارراه سرچشمه- پلاک ۷۱۵ است که برای خرید غیرحضوری می‌توانید با شماره تلفن 02133555836 تماس حاصل کرده تا مشاوران فروش بخش کولر گازی، بهترین ظرفیت را برای محیط منزل یا اداره شما پیشنهاد دهند.