کولر گازی جنرال گلد 30000 معمولی پر مصرف ویتالی موتور سنگین مدل GG-MS30000 VITALI(2020)

46,000,000 تومان

  • 60ماه ضمانت  بی قیدو شرط کمپرسور به همراه کارت تعویض طلایی

  • ارسال رایگان به سراسر ایران
  • اجرت نصب رایگان
  • پرداخت درب منزل در تهران
  • مشاوره رایگان
  • 5 متر لوله مسی عایق شده رایگان
  • گارانتی معتبر نیرو تهویه
  • دارای شناسه کالا و کد رهگیری سامانه جامع

کولر گازی جنرال گلد 30000 معمولی ویتالی مدل GG-TS30000 VITALLY(2020)

شرکت جنرال گلد در سال 2020 میلادی سری جدیدی از کولر گازی خود را با مدل ویتالی روانه بازار کرده است. این مدل جز کولر های پر مصرف یا به اصطلاح دور ثابت می باشد. کمپرسور این دستگاه روتاری و با گاز مبرد R410a می باشد. مصرف برق دستگاه در حالت حداکثری 14 آمپر است که با چنین ظرفیتی آمپر زیادی را مصرف می کند و دارای گرید انرژی B می باشد. متراژ پوشش دهی و خنک سازی کولر گازی 30000 جنرال گلد مدل ویتالی   GG-TS30000 VITALLYبرای مناطق با آب و هوای سرد و معتدل مانند تهران برای محیط مسکونی نهایتاً 100 متر مربع و محیط تجاری نهایتاً 50 متر مربع مناسب می باشد. برق تغذیه دستگاه تکفاز می باشد و دارای ویژگی های مختلف اعم از عیب یاب هوشمند، توربو، اتوریستارت، تایمر خاموش/روشن ،پرتاب باد چهار جهت ، حالت خواب و حالت تمیز کنندگی خودکار که در ادامه به بررسی هرکدام از این ویژگی ها خواهیم پرداخت.
عیب یاب هوشمند:این قابلیت همانند دیاگ برای ماشین می باشد که موجب می شود در صورت بروز مشکل و خطا در سیستم، با اخطار و کدهای مشخص برروی نمایشگر پنل، مشکل ایجاد شده در هر قسمت از اجزای کولرگازی را مشخص و فرایند تعمیر را آسان و سریع نماید.
•توربو (STRONG):این قابلیت موجب قرار گرفتن
فعالیت کمپرسور با توان حداکثری می شود تا دمای محیط را در زمان کم به میزان مورد نظر رسانده و بعداز کارکرد کمپرسور تا 30 دقیقه رو حالت توربو،دستگاه به طور اتوماتیک به حالت قبلی خود برمیگردد.
•اتوریستارت (Auto Restart) : این ویژگی مناسب برای مکان هایی می باشد که نیاز به دمای ثابت محیط دارند.با وجود این قابلیت پس از قطعی برق دستگاه و وصل شدن دوباره برق شهر،دستگاه به طور خودکار شروع به کار می کند.
تایمر خاموش/روشن: با فعالسازی این قابلیت و تنظیم نمودن ساعت دلخواه به دستگاه، می توان فعالیت دستگاه را به طور خودکار واتوماتیک در حالت سرمایش و گرمایش خاموش یا روشن نمود.
•پرتاب باد چهار جهته: این خصوصیت موجب می شود تا دستگاه محیط منزل یا اداره را به طور 360 درجه خنک یا گرم نماید که موجب تسریع در فرآیند پوشش دهی سرما می شود.
•حالت خواب (sleep) :این ویژگی سبب می شود تا فرد یک خواب دلچسب در طی شبانه روز تجربه نماید، به طوری که با فشردن این دکمه و فعالسازی این قابلیت ،دستگاه به طور خودکار در طی شبانه روز هر یک ساعت 1 درجه افزایش دما می دهد تا سرمای زیادی بدن انسان را در حالت خواب اذیت نکند تا انسان به روند طبیعی خواب خود ادامه دهد و بعد از ۸ ساعت کار، به طور اتوماتیک فعالیت دستگاه را قطع کرده و خاموش می شود.
•حالت تمیزکنندگی خودکار(FUNGUSPROOF): این ویژگی همان Self Clean می‌باشد که جزء قابلیت جذاب کولرگازی مدل ویتالی GG-TS30000 VITALLY به حساب می آید. وظیفه این دکمه جذب رطوب از محیط و خشک کردن اواپراتور(پنل) کولرگازی و تخلیه آب می باشد.

محاسن و معایب کولر گازی 30000 جنرال گلد ویتالی مدل GG-TS3000 VITALLY چیست؟

ویژگی های مثبت:
۱)رادیات مسی دو لایه
۲)رادیاتور گلدفین(ضدزنگ)
۳)استفاده از گاز R410a
۴)قابلیت سرمایش و گرمایش
۵)پرتاب باد ۴جهته
۶)بهره گیری از تکنولوژی کانورتر
ویژگی منفی:
۱)عدم استفاده از کمپرسور T3
۲)نبود برد اینورتر
۳)عدم وجود ریموت کنترل جایگزین

نوع کمپرسور و برند کولر گازی 30000 جنرال گلد معمولی ویتالی مدل GG-TS3000 VITALLY:

کمپرسور کولر گازی وظیفه تراکم سازی و گردش گاز در سیکل را دارد. کمپرسور کولر گازی ۳۰ هزار جنرال گلد معمولی ویتالی روتاری کم مصرف بوده و از برند HIGHLY ساخت کشور چین می باشد.

گارانتی اصلی کولر گازی جنرال گلد در ایران چیست؟

گارانتی اصلی علاوه بر اثبات اصالت ظرفیت واقعی دستگاه موجب ارائه خدمات درست و رایگان می شود. گارانتی اصلی کولر گازی جنرال گلد شرکت نیرو تهویه (تهویه بوران فارس)می باشد. کد ثبت این شرکت (611501) می باشد که قابلیت استعلام گیری در سامانه ثبت اسناد و مدارک کشور هم می باشد. مهندسان این شرکت بازرگانی با بررسی آیتم های مختلف دستگاه اعم از نوع کمپرسور،نوع رادیات، نوع گاز دستگاه و اصالت ظرفیت واقعی دستگاه، این اطمینان خاطر را برای مشتریان ایجاد کرده اند تا در صورت بروز مشکل و ایجاد نارضایتی،مشکل به وجود آمده را حل و در صورت عدم حل مشکل،تماماً هزینه را به مشتری عودت نمایند.

شناسه کالا

2800002078148

گارانتی

نیروتهویه

برند

جنرال گلد

علامت تجاری

GENERAL GOLD

مدل

GG-S30000 DELTA

ظرفیت

30000

عملکرد

سرمایشی, گرمایشی

ظرفیت سرمایشی (BTU)

30000

ظرفیت گرمایشی (BTU)

30000

توان سرمایشی ورودی (W)

11

توان گرمایشی ورودی (W)

11

نوع گاز

R410a

تخلیه

4.2MPa

مکش

1.5MPa

وزن پنل (KG)

14

وزن موتور (KG)

54

ابعاد پنل

1082x330x233

ابعاد موتور

900x700x350

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی جنرال گلد 30000 معمولی پر مصرف ویتالی موتور سنگین مدل GG-MS30000 VITALI(2020)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *