داکت اسپلیت جنرال گلد 36000 کانورتر انزو مدل (2024) GG-MS36000 ENZO

64,000,000 تومان

    • 60ماه ضمانت بی قیدو شرط کمپرسور به همراه کارت تعویض طلایی
    • ارسال رایگان به سراسر ایران
    • اجرت نصب رایگان
    • پرداخت درب منزل در تهران
    • مشاوره رایگان
    • داکت اسپلیت فاقد لوله می باشد
    • گارانتی معتبر نیرو تهویه
    • دارای شناسه کالا و کد رهگیری سامانه جامع

داکت اسپلیت جنرال گلد 36000 کانورتر انزو مدل (2024) GG-MS36000 ENZO:
کولرگازی Duct split دارای دو یونیت می باشد. این وسیله کاربردی برای منازل مسکونی جدید با ساختار کانال کشی شده برای نصب هواساز دستگاه در سقف کاذب منزل مناسب و ایده آل می باشد زیرا که با یک وسیله تهویه مطبوع کل منزل اعم از پذیرایی و اتاق خواب ها خنک و گرم می شوند. این نکته هزینه مشتری را برای خرید چند محصول جداگانه به شدت کاهش می دهد. کولرگازی داکت اسپلیت 36000 جنرال گلد وارداتی می باشد اما ساختار هواساز دستگاه که تنها وظیفه پرتاب باد به محیط های کانال کشی شده منزل را برعهده دارد ، در داخل کشور ساخته می شود.
نوع کمپرسور،نوع گاز،میزان مصرف برق داکت اسپلیت جنرال گلد 36000 کانورتر:
کمپرسور وظیفه تراکم سازی گاز و گردش مبرد در سیکل را برعهده دارد. کمپرسور داکت اسپلیت 36000 جنرال گلد موتور بزرگ(T3) بوده که این حسن موجب کارکرد کمپرسور در مناطق بسیار گرم و بسیار سرد می شود. این کمپرسور از برند GMCC توشیبا و تحت لیسانس کشور ژاپن اما در چین مونتاژ می شود. گاز کولرگازی وظیفه خنک سازی و جذب گرمای محیط را برعهده دارد که این گاز هرچه نقطه جوش پایین تری داشته باشد موجب سرمایش بیشتر در محیط می شود. گاز مبرد کولرگازی ۳۶هزار داکت اسپلیت جنرال گلد از نوع R410a می باشد. مصرف برق دستگاه به دلیل بهره گیری از تکنولوژی کانورتر بسیار کم و جزئی می باشد اما بیشتر طریقه استفاده کاربر از دستگاه تعیین کننده میزان مصرف برق می باشد اما به طور کلی می توان گفت مصرف برق دستگاه در حالت حداکثری (توربو) به 14 آمپر می رسد که این میزان برای چنین ظرفیتی قابل قبول به حساب می آید.
نوع فیلترهای تصفیه هوا،وزن دستگاه،صدا و لرزش داکت اسپلیت جنرال گلد کانورتر مدل  ms36k ENZO :
فیلترهای موجود در این دستگاه از نوع فایبرگلاس می باشد که این رشته های الیاف فایبرگلاس باعث جلوگیری از عبور ذرات گرد و غبار به داخل منزل یا محیط کار می شود و بوی نامطبوع محیط را به خود جذب می کند. از محاسن این فیلترها می توان به قابل شست و شو بودنشان اشاره کرد که این ویژگی هزینه دوباره خرید این فیلترهارا برای کاربران کاهش می دهد. وزن داخلی یونیت ۶۵کیلو و وزن یونیت بیرونی ۷۹ کیلو گرم می باشد. صدا از نکات کلیدی در انتخاب خرید کولرگازی به حساب می آید که به دلیل عایق بندی پلی یورتان در ساخت هواساز موجب کاهش میزان نویز و صدا به داخل محیط منزل می شود. به دلیل متغیر بودن دور فن این صدا متفاوت خواهد بود که در بیشترین حالت سرعت دور فن ،۵۵ دسیبل صدا تولید می کند که اندازه صدای پنکه با سرعت دور متوسط می باشد.
حالت sleep (خواب):
در این حالت فرآیند سرمایش و گرمایش متناسب با دمای بدن انسان پیش می رود به طوری که در حالت سرمایش هر 1 ساعت ،2 درجه دما کاهش می یابد و در حالت گرمایش هر 1 ساعت ،1درجه افزایش می یابد تا بدن انسان در حالت خواب روند طبیعی خود را طی کند و باعث جلوگیری از بیش از حد گرم یا سرد شدن محیط می شود و در نهایت بعداز کارکرد 8 ساعت به صورت خودکار، کولر خاموش خواهد شد. این پورسه موجب تجربه خوابی دلچسب برای انسان می شود. این قابلیت برروی ریموت کنترل دستگاه با کلمه Sleep طراحی شده است. ضمناً علاوه بر حالت sleep می توان تایمر خاموش و روشن کردن به طور اتوماتیک برای دستگاه تنظیم نمود.
شرایط نصب و گارانتی اصلی کولرگازی داکت اسپلیت جنرال گلد 36000 مدل کانورتر  GG-ms36000 ENZO :
به دلیل کاهش هزینه های نصب برای مشتریان و سهولت نصب دستگاه کمپانی جنرال گلد برروی تمامی دستگاه های اصلی خود ۳ الی ۵ متر لوله مسی عایق شده رایگان به همراه کابل ارتباطی به همان متراژ قرار داده است که این امر موجب کاهش هزینه ۴ الی ۵ میلیونی برای مشتری می شود. تنها دارنده مجوز رسمی واردات کولرهای گازی جنرال گلد اعم از کولرگازی دیواری ، داکت اسپلیت ، ایستاده متعلق به شرکت نیرو تهویه بوده که علاوه بر ۵ سال ضمانت بی قید و شرط کمپرسور خوده شرکت نیروتهویه(تهویه بوران فارس)،۱سال ضمانت قطعات، اجرت نصب و ارسال رایگان به سراسر ایران به همراه دارد. کولرهای گازی جنرال گلد به دلیل محبوبیت و طرفداران بسیاری که دارد انگیزه ای برای کلاهبرداران سطح شهر فراهم کرده است تا این برند را به صورت تبدیلی و تقلبی در اختیار خریداران با قیمت های پایین و گول زننده قرار دهد. این برند تنها درصورت خرید با گارانتی و ضمانت نامه رسمی شرکت نیروتهویه مورد تایید می باشد و در صورت خرید از جای غیر معتبر ،هیچ خدماتی از طرف شرکت نیروتهویه شامل حال خریداران نمی شود.

گارانتی

نیرو تهویه

برند

جنرال گلد

علامت تجاری

GENERAL GOLD

مدل

GG-GD36000

ظرفیت

36000

عملکرد

سرمایشی, گرمایشی

ظرفیت سرمایشی (BTU)

36000

ظرفیت گرمایشی (BTU)

36000

توان سرمایشی ورودی (W)

10000

توان گرمایشی ورودی (W)

11500

نوع گاز

R410a

وزن گاز

2.20kg

تخلیه

4.2MPa

مکش

2.5MPa

وزن پنل (KG)

وزن موتور (KG)

69kg

ابعاد پنل

30x72x111

ابعاد موتور

80x36x92

برق مصرفی

220-240V, 50Hz, 1Ph

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “داکت اسپلیت جنرال گلد 36000 کانورتر انزو مدل (2024) GG-MS36000 ENZO”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *