ضمانت نامه کولر گازی جنرال گلد

نمایندگی جنرال گلد با داشتن بیش از 1000 سرویس کار در سراسر ایران، آماده ارائه خدمات تعمیراتی و ضمانت نامه کولر گازی جنرال گلد و سایر محصولات خود است. حتی مشتریانی که محصولات خود را از سایت رسمی جنرال گلد خرید نکرده اند یا گارانتی ندارند، می‌توانند از خدمات تعمیراتی این شرکت استفاده کنند.

تعمیر و نصب کولر گازی جنرال گلد

جنرال گلد، که با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تولید دستگاه های تهویه مطبوع، از جمله کولر گازی دیواری، تلویزیون، کولر گازی ایستاده، شوفاژ، داکت اسپلیت و کولر پرتابل قابل حمل به عنوان یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان در این حوزه شناخته شده است. با توجه به تعهد این شرکت به سیاست مشتری مداری و تولید محصولات با کیفیت، جنرال گلد توانسته است به یکی از بزرگترین برندهای تهویه مطبوع در جهان تبدیل شود.

ضمانت نامه کولر گازی جنرال گلد

شروع گارانتی جنرال گلد

گارانتی کولر گازی جنرال گلد با نصب دستگاه توسط مراکز مجاز خدمات پس از فروش شروع می‌شود. بعد از خرید کولر گازی، نصاب دستگاه را برای اطمینان از صحت و سلامت آن بررسی می‌کند. پس از ارزیابی شرایط محل نصب، نصاب به کار نصب دستگاه می ‌پردازد. هنگامی که مراحل نصب به پایان رسید، سریال دستگاه که روی بسته بندی آن نوشته شده است، به شرکت فرستاده می‌شود و گارانتی از همان لحظه فعال و در حال اجرا می‌شود.

اعتبار ضمانت نامه کولر گازی جنرال گلد

گارانتی کولر گازی جنرال گلد فقط زمانی اعتبار دارد که دستگاه توسط نمایندگی مجاز این برند نصب شده باشد. در صورتی که کولر گازی به هر دلیلی آسیب فیزیکی ببیند، از شرایط گارانتی خارج می‌شود. همچنین، اگر کولر گازی به علت استفاده نادرست یا نادیده گرفتن نکات ایمنی آسیب ببیند، گارانتی آن لغو می‌شود. در کل، گارانتی کولر گازی جنرال گلد شامل شرایط مناسبی است. این گارانتی شامل قطعات و خدمات نصب می‌باشد و مدت زمان آن نیز منطقی است.

شرایط تعویض قطعات و لوازم یدکی در گارانتی کولر گازی

باید به شرایط تعویض قطعات و لوازم یدکی در گارانتی کولر گازی نیز توجه کنید که در طی دوره گارانتی، اگر لازم باشد که قطعه ای را تعویض کنید، این قطعه از زمان نصب و تعویض برای مدت شش ماه دوباره تحت گارانتی قرار می‌گیرد. قطعات دیگر همچنان بر اساس زمان کارکرد تحت گارانتی هستند. خدمات و اجرای کار در طول دوره گارانتی بدون هزینه انجام می‌شود و مشتری نیازی به پرداخت هزینه به سرویس کار ندارد.

ضمانت نامه کولر گازی جنرال گلد

شرایط ابطال گارانتی کوار گازی جنرال گلد

در ادامه به توضیح برخی از شرایط ابطال کولر گازی جنرال گلد می‌پردازیم:

  • برگه گارانتی: این برگه در واقع شناسنامه کولر گازی است و باید در طول دوره گارانتی از آن محافظت شود تا در صورت نیاز به شرکت یا سرویس کار ارائه شود. بنابراین، برای استفاده از گارانتی، حتما باید در حفظ و نگهداری از آن دقت کنید.
  • آتش سوزی: اگر دستگاه به دلیل بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و آسیب ببیند، این آسیب ها شامل گارانتی نمی‌شوند. همچنین، اگر محل نصب آتش بگیرد یا دستگاه آتش بگیرد، دستگاه از گارانتی خارج می شود و همه هزینه های تعمیر و بازسازی آن بر عهده مشتری است.
  • عدم تناسب: اگر دستگاه مناسب نیاز محل نصب نباشد، از گارانتی خارج می‌شود. برای جلوگیری از این موضوع و خرید مناسب، باید از طریق مراکز مجاز ابتدا درخواست کارشناسی شود تا محل نصب قبل از خرید بازدید شود و دستگاه مناسب با نیاز محل انتخاب و خریداری شود.
  • خط خوردگی در شماره سریال: هرگونه تغییرات دستی در برگه گارانتی، شماره سریال، تاریخ نصب توسط افراد غیرمسئول یا غیرمجاز باعث ابطال آن می‌شود.
  • سلامت محیط نصب: محل نصب کولر گازی جنرال گلد باید بدون هر گونه گرد و خاک غیرمعمول، گازهای سمی و خورنده، بخار حاصل از میعان یا تبخیر انواع روغن، و به طور کلی، مکان های صنعتی و همراه با لرزش و آلودگی باشد.