خرید کولر گازی سرای ایرانی

در این مقاله از نمایندگی جنرال گلد شرایط خرید اقساطی کولر گازی و خرید کولر گازی سرای ایرانی را برای شما توضیح می‌دهیم تا در هنگام خرید کولر گازی اطلاعات کامل تری داشته باشید.

فروشگاه سرای ایرانی

فروشگاه سرای ایرانی به عنوان یک هایپر مارکت لوازم خانگی شناخته می‌شود. این فروشگاه دارای وسعت زیاد و تنوع بسیار محصولات می‌باشد. در حال حاضر فروشگاه سرای ایرانی در شهرهای اصفهان، قم و تهران دارای نمایندگی است. اجناس موجود در فروشگاه سرای ایرانی اکثر ساخت داخل بوده و به لحاظ کیفیت بسیار ضعیف می‌باشند‌. این فروشگاه با داشتن تبلیغات گسترده و بسیار وسیع توانسته ذهن بسیاری از افراد را تحت تاثیر قرار داده و سودهای هنگفتی به جیب بزند. یکی از محصولات عرضه شده در فروشگاه سرای ایرانی کولر گازی است.

کولر گازی سرای ایرانی

کولرگازی‌های عرضه شده در فروشگاه سرای ایرانی اکثر ساخت داخل و یا از اجناس درجه دو و یا ساخت کشور چین است. به عنوان مثال کولر گازی ال‌جی عرضه شده در فروشگاه سرای ایرانی ساخت کشور چین بوده و به لحاظ کیفیت ساخت بسیار در سطح پایین می‌باشد. لوله و کابل نیز از دستگاه برداشته شده و سبب شده که هزینه نصب و راه اندازی به طور چشمگیری افزایش یابد‌. درصورتی که اصالت برند الجی ساخت کره بوده و در مدل‌های بالاتر نیز در کشور تایلند تولید می‌شود.

شرایط خرید اقساطی کولر گازی سرای ایرانی

فروشگاه سرای ایرانی جهت خرید برای افراد سقف در نظر گرفته است، به این صورت که میزان سقف خرید برای هر یک از افراد با رتبه اعتباری خوب نهایتا ۷۰میلیون تومان می‌باشد. زمان اقساط نیز تا ۴۵ ماه قابل پرداخت است. جهت خرید اقساطی اکثر کولر گازی‌های با کیفیت متوسط عرضه شده در فروش سرای ایرانی باید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت واریز نمایید. این مبلغ در اکثر مواقع به اندازه قیمت جنس فروخته شده بوده و چک‌های پرداختی مشتری به عنوان سود جنس به فروشگاه می‌باشد.

کولر گازی سرای ایرانی

البته در بعضی از اجناس نیز مبلغی به عنوان پیش پرداخت از مشتری گرفته می‌شود که این مطلب مربوط به اجناس بی‌کیفیت و یا ایراد دار می‌باشد. سود کولرگازی فروخته شده در سرای ایرانی بسیار بالا بوده و به لحاظ اقتصادی اصلا به صرفه نمی‌باشد. در بین افراد بعضا شنیده شده اگر از بانک، وام باسود ۳۰ درصد گرفته شود به صرفه تر از خرید اقساطی از سرای ایرانی است.

برند کولر گازی سرای ایرانی

در سرای ایرانی به دلیل مخارج و هزینه های بالا مجبور به فروش اجناس با سود بالا هستند. ازجمله مخارج سرای ایرانی می‌توان به هزینه بسیار سنگین تبلیغات، هزینه کارکنان، هزینه محل فروشگاه و مالیات بسیار سنگین از جمله مخارج سنگین فروشگاه سرای ایرانی است. قطعا این هزینه های بسیار سنگین از جیب مشتری گرفته می‌شود. ازجمله برندهای فروخته شده در سرای ایرانی می‌توان به کولرگازی جی پلاس، کولرگازی هایسنس سری Ncool، کولرگازی الجی سری استاندارد و استاندارد پلاس ساخت کشور چین، کولرگازی کنوود، کولرگازی ایران رادیاتور و کولرگازی ارج اشاره کرد.

تضمین قیمت کولر گازی سرای ایرانی

فروشگاه سرای ایرانی جهت فروش محصولات خود و منصرف کردن مردم از گشت گذار در بازار مجبور به دادن وعده‌های پوچ و واهی است. این فروشگاه به جای عرضه محصولات درجه یک و با کیفیت مجبور به فروش برندهای متفرقه و بی اصل و نسب می‌باشد. این اجناس صرفا برای فروشگاه سرای ایرانی ساخته و تولید شده و قابلیت استعلام نداشته و این فروشگاه از امر سو استفاده می‌کند.

کولر گازی سرای ایرانی

خدمات و پشتیبانی کولر گازی سرای ایرانی

اکثر کولر گازی سرای ایرانی فاقد گارانتی معتبر و با کیفیت می‌باشد. این کولرگازی ها اکثرا دارای کابل و لوله های ارتباطی نیستند و در زمان نصب و راه اتدازی هزینه هنگفتی به خریدار تحمیل می‌کنند. به عنوان مثال ضمانت کولر گازی هایسنس شرکت زرین کاسپین می‌باشد ولی در فروشگاه سرای ایرانی با ضمانت متفرقه عرضه می‌شود. این شرکت‌ها با دادن خدمات بسیار ضعیف و بی‌کیفیت سبب مشکل و دشواری های بعدی می‌شوند.

نظر شرکت جنرال گلد راجع به خرید کولر گازی اقساطی

جنرال گلد با داشتن کیفیت مناسب و تنوع بسیار توانسته در چند سال اخیر بخش وسیعی از بازار سیستم های تهویه مطبوع را در دست بگیرد. توصیه کولر گازی جنرال گلد خرید اقساطی با شرایط بسیار مناسب تر از فروشگاه سرای ایرانی است. حتما قبل از خرید از فروشگاه سرای ایرانی از بازار استعلام اجناسی که قصد خریدار دارید را بگیرید و با دید باز و اطلاعات کامل اقدام به خرید نمایید. جنرال گلد این افتخار را دارد که بتواند بهترین شرایط و با کمترین سود اجناس را به فروش برساند. درصورتی که قصد خرید کولر گازی جنرال گلد را دارید می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه مرکزی جنرال گلد مراجع کرده وبه راحتی خرید خود را انجام دهید.