نمایندگی جنرال گلد در کرمانشاه

نمایندگی جنرال گلد در کرمانشاه کجاست؟ کرمانشاه مهم‌‌ترین شهر در منطقهٔ مرکزی غرب ایران است و بزرگ‌‌‌ترین شهر کردنشین ایران نیز محسوب می‌گردد. جنرال گلد؛ این شهر دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است و یکی از الزامات هر واحد مسکونی در این شهر وجود کولر گازی با قدرت بالا و مصرف برق پایین است.

بهترین کولرگازی برای شهر کرمانشاه

جنرال گلد این افتخار را دارد که بتواند برای شهر های مختلف کولر گازی دیواری، کولر گازی ایستاده و کولر گازی داکت اسپلیت تولید نماید. کولر گازی جنرال گلد با کمپرسورهای پرقدرت روتاری و کم‌مصرف توانسته در بازار کرمانشاه جا باز نماید. بهترین کولر گازی جنرال گلد برای کرمانشاه، کولر گازی جنرال گلد دیواری 24000 پلاتینیوم و تیتانیوم می باشد که هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت بهترین کولر گازی بازار شناخته شده است.

کولر گازی جنرال گلد ساخت کجاست

برای اطلاع از گارانتی کولر گازی جنرال گلد به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

متراژ مناسب برای کولر گازی جنرال گلد

در این بخش با معرفی یک فهرست برای شما توضیح می‌دهیم که با توجه به متراژ کولر گازی مناسب خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال کولر گازی مناسب برای خانه ۱۰۰ متری بهتر است 30000BTU قدرت داشته باشد.

  • 12000 دیواری مناسب برای فضای نهایتاً 30 متر مربع مسکونی
  • 18000 دیواری مناسب برای فضای نهایتاً 50 متر مربع مسکونی
  • 24000 دیواری مناسب برای فضای نهایتاً 70متر مربع مسکونی
  • 30000 دیواری مناسب برای فضای نهایتاً 100متر مربع مسکونی
  • 36000 دیواری مناسب برای فضای نهایتاً 120متر مربع مسکونی
  • 30000 ایستاده مناسب برای فضای نهایتاً 100 متر مربع تجاری
  • 36000 ایستاده مناسب برای فضای نهایتاً 120 متر مربع تجاری
  • 48000 ایستاده مناسب برای فضای نهایتاً 150 متر مربع تجاری
  • 60000 ایستاده مناسب برای فضای نهایتاً 170 متر مربع تجاری

کنترل نوسان برق کولرگازی جنرال گلد

به دلیل وجود بیش از حد نوسان برق در شهر کرمانشاه خرید وسایل الکترونیکی گران قیمت بسیار پر ریسک است. کولر گازی جنرال گلد به دلیل وجود استبلایزر مدل سروو موجب شده تا محبوبیت ویژه‌ای برای خریداران این مناطق ایجاد کند. به دلیل وجود تکنولوژی کانورتر و استابلایزر مدل سروو سبب شده تا مصرف برق دستگاه نسبت به نسل‌های قدیمی خود تا حد چشمگیری کاهش داشته و نوسان برق شهر را کنترل کرده تا قطعات الکترونیکی کولر گازی جنرال گلد با مشکل مواجه نشود. پس از این حیث کولر گازی جنرال گلد می‌تواند بهترین گزینه خرید برای خریداران شهر کرمانشاه شناخته شود.

لوازم موجود در کولر گازی جنرال گلد

سوالی که همیشه برای خریداران کولر گازی جنرال گلد ایجاد می‌شود این است که همراه کولر گازی جنرال گلد چه لوازمی وجود دارد؟ بهتر است بدانید برای نصب کولر گازی اسپلیت، نیاز به انتقال گاز از طریق لوله‌های مسی رفت و برگشتی و همچنین نیاز به انتقال اطلاعات از طریق کابل، بین یونیت داخلی (پنل دستگاه) و یونتیت خارجی (کندانسور دستگاه) است. پس دانستن این مطلب که هزینه نصب کولر گازی جنرال گلد در شهر کرمانشاه چقدر است، می‌تواند مسئله مهمی قبل از خرید این دستگاه باشد.

کولر گازی جنرال گلد ساخت کجاست

کمپانی جنرال گلد بر خلاف برندهای معروف بازار اعم از ال جی و جی پلاس، هایسنس و ایران رادیاتور و … برای سهولت و کاهش هزینه‌های مشتری در خصوص نصب کولر گازی، بسته به ظرفیت دستگاه، لوله مسی عایق‌بندی شده به همراه کابل ارتباطی (فرمان) در داخل کارتن دستگاه قرار داده تا تکنسین به صورت رایگان برای مشتریان فرآیند انتقال گاز را اجرایی نمایند.

کولر گازی پرتابل

کولرگازی پرتابل یک گزینه مناسب برای خنک کردن فضاهای کوچک و قابل حمل است. این نوع کولرها معمولاً دارای چرخ‌های زیرین هستند که جابجایی آن‌ها را بسیار آسان می‌کند. کولرگازی پرتابل به راحتی نصب می‌شود و نیازی به نصب دائم یا سوراخ‌کاری در دیوار ندارد. این کولرها برای افرادی که در آپارتمان‌های اجاره‌ای زندگی می‌کنند یا قصد دارند از یک اتاق به اتاق دیگر نقل مکان کنند، بسیار مناسب هستند. با این حال، کولرهای پرتابل معمولاً صدای بیشتری تولید می‌کنند و ظرفیت خنک‌کنندگی کمتری نسبت به کولر گازی پنجره ای دارند.

جنرال گلد در کرمانشاه

هزینه نصب کولر گازی جنرال گلد در کرمانشاه

شرکت نیروتهویه رسمی‌ترین شرکت وارد کننده کولر گازی های جنرال گلد با شماره certificate 611501 است که توانسته در دهه گذشته کولر گازی‌های اصلی برند جنرال گلد را وارد و گارانتی نماید. خریدارانی که کولر گازی های جنرال گلد را زیر نظر شرکت نیروتهویه خریداری کرده باشند، از 5 سال ضمانت بی قید و شرط کمپرسور و 1 سال ضمانت قطعات، 24ماه خدمات پس از فروش به علاوه اجرت نصب رایگان بهره‌مند می‌شوند. ضمناً ارسال دستگاه‌ها از انبارهای شرکت نیرو تهویه به سراسر ایران به صورت رایگان انجام می‌شود و تسویه حساب مشتری درب منزل صورت می‌پذیرد.

آدرس نمایندگی جنرال گلد در کرمانشاه

در حال حاضر نمایندگی فروش کولر گازی جنرال گلد در شهر کرمانشاه به صورت تلفنی بوده و خریداران شهر کرمانشاه می‌توانند با تماس به شعبه مرکزی فروش به شماره تلفن 02133555836 خرید خود را به صورت تلفنی ثبت نمایند. لازم به ذکر است نمایندگی فروش در این شهر به صورت تلفنی اما نمایندگی نصب و تعمیرات به صورت حضوری انجام می‌پذیرد.