مقایسه کولر گازی جنرال گلد با جنرال شکار

کولر گازی‌ جنرال گلد یک برند شناخته شده در زمینه تهویه مطبوع است که با چندین سال قدمت توانسته رتبه اول از نظر قیمت مناسب و کیفیت ایده‌آل را به خود اختصاص دهد. کولر گازی‌های جنرال گلد به دلیل محبوبیتی که در زمینه تهویه مطبوع طی سال‌های اخیر به دست آورده، موجب شده فضایی برای کلاه برداران ایجاد شود تا این برند را به صورت قاچاق و غیر قانونی وارد کشور کنند.

کولر های بانه‌ای که اکثراً و به دلیل استفاده از لوازم استوک و درجه سه در ساخت این دستگاه‌ها دارای هزینه‌های تمام شده پایین‌تری بوده و بدون ضمانت اما با قیمت‌های اغوا کننده و پایین موجب جذب طرفداران بسیاری شده است که اگر از این‌ها سوال بشود، به دلیل خرید کولر گازی بانه‌ای پشیمان هستند. کولر گازی‌های جنرال شکار از این قائده مستثنی نبوده و همگی به صورت قاچاق و کولبری وارد کشور می‌شوند. کولر گازی‌های جنرال شکار نیز به علت تکنولوژی قدیمی و از رده خارج در ساخت محصولات خود موجب شده تا فروش این محصولات به میزان قابل توجهی نسبت به سال‌های قبل کاهش پیدا کند.

جنرال گلد با جنرال شکار

کولر گازی جنرال گلد یا جنرال شکار لبخندی؟

در این مقاله قصد داریم با بررسی‌های چند آیتم مهم قبل از خرید کولر گازی مثل کولر گازی جنرال گلد 12000،‌ ارجحیت خرید این دو برند را به طور کلی بررسی نماییم. قیمت، مصرف برق، طراحی و دیزاین، شرکت سازنده قطعات، خدمات و پشتیبانی این دو برند در کشور ایران و لوازم موجود در کولر گازی اعم از لوله، کابل و … جز مؤلفه‌هایی است که اکثر افراد قبل از خرید کولر گازی به این نکات توجه ویژه‌ای دارند.

تفاوت طراحی کولر گازی جنرال گلد با جنرال شکار

طراحی و دیزاین کولر گازی‌های جنرال گلد برعهده شرکت گیلبرت تایلند انجام می‌شود و در کشور چین تحت لیسانس کشور تایلند مونتاژ می‌شود. کشور تایلند جز کشورهای پیشرو در ساخت سیستم‌های برودتی صنعتی و خانگی است که در مدل‌های دیواری، ایستاده، داکت اسپلیت، VRF، چیلر و هواساز های بزرگ فعالیت دارد. کولر گازی جنرال گلد دارای طراحی مدرن و امروزی بوده و دارای ویژگی‌های عیب یاب هوشمند و استابلایزر است و به دلیل پاس نمودن استانداردهای CE اروپا و عرضه محصولات برند جنرال گلد در اتحادیه اروپا ملزم به استفاده از بهترین متریال در ساخت قطعات است.

اما وظیفه طراحی و دیزاین کولر گازی‌های جنرال شکار بر عهده شرکت تی سی ال است. قطعاتی که در ساخت کولر گازی‌های جنرال شکار استفاده می‌شود درجه دوم و سوم بوده و توسط شرکت آکس تامین و در چین مونتاژ می‌شود. طراحی کولر گازی جنرال شکار خیلی ساده و مبتدی و دارای نمایشگر آنالوگ به جای دیجیتال هستند.

مصرف برق کولر گازی جنرال گلد و جنرال شکار

کولر گازی‌های جنرال شکار یا جنرال لبخندی جز کولرهای معروف در بازار هستند و به دلیل قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای که دارند از پرفروش‌های بازار به حساب می‌آید. اما این قیمت مناسب به دلیل استفاده این شرکت از قطعات درجه دوم و سوم چینی است و متاسفانه به دلیل عدم تولید کولرهای اینورتر و کانورتر از برند جنرال شکار، دارای مصرف برق بالاتری نسبت به کولر گازی‌های جنرال گلد است.

جنرال گلد با جنرال شکار

خدمات و پشتیبانی کولر گازی جنرال گلد و جنرال شکار

مقایسه خدمات و پشتیبانی این دو برند موجب افزایش رضایت مشتریان قبل از خرید است. به دلیل وارات غیر قانونی کولر گازی‌های جنرال شکار و نبود شرکت پشتیبان، در صورت بروز مشکل این دستگاه‌ها هیچ ارگانی پاسخگو نبوده و مشتریان می‌بایست از هر تکنسینی برای رفع ایراد کولرهایشان کمک بگیرند که این موضوع برای مشتریان هزینه‌های فراوانی را در پیش دارد.

انحصار واردات کولر گازی‌های جنرال گلد توسط شرکت نیرو تهویه انجام می‌پذیرد. علاوه بر آن شرکت نیرو تهویه کولرگازی های جنرال گلد خود را ۵ سال ضمانت بی قید و شرط کمپرسور و ۱ سال ضمانت قطعات همراه با کارت طلایی کرده و تمامی دستگاه‌های جنرال گلد که از نمایندگی‌های شرکت نیرو تهویه خریداری می‌شود دارای اجرت نصب و ارسال رایگان است. موجودی لوازم هر دو برند یکسان بوده که از این حیث باعث کاهش در هزینه های نصب برای مشتریان می‌شود.

سخن پایانی

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن 02133555836 تماس حاصل کرده تا مشاوران فروش به صورت رایگان بهترین گزینه خرید کولر گازی را به شما پیشنهاد دهند.