کولر گازی مناسب خانه های 120 تا 160 متری

ّراهنمای انتخاب کولر گازی مناسب خانه های 120 تا 160 متری

کولر گازی مناسب خانه های 120 تا 160 متر از جمله محصولاتی است که می‌تواند به شما کمک کند به یک محصول ایده آل دسترسی داشته باشید و خانه را سرد کنید. در زمان خرید کولر  گازی باید به موارد متعددی توجه داشته باشید که نمایندگی جنرال گلد در ادامه به آنها می‌پردازد.

کولر گازی مناسب خانه های 120 تا 160

انتخاب کولر گازی متناسب آپارتمان با متراژ 120 تا 160 متر

برای خرید کولر گازی مناسب خانه های 120 تا 160 متر، نیاز به یک کولر گازی با ظرفیت مناسب خواهید داشت. در انتخاب کولر گازی، نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • محاسبه بار حرارتی: برای تعیین ظرفیت مناسب کولر گازی، بار حرارتی فضا را بررسی کنید. این بار حرارتی شامل عواملی مانند اندازه و مساحت فضا، جهت‌گیری نور خورشید، تعداد افراد حاضر در فضا و تجهیزات الکتریکی می‌شود. برای محاسبه دقیق بار حرارتی، بهتر است با یک متخصص HVAC گرما، تهویه و تهویه مطبوع مشورت کنید. این مسئله به شما کمک می‌کند بهترین کولر را خریداری کنید و به نتایج مطلوبی دست پیدا کنید.
  • ظرفیت کولر گازی: پس از محاسبه بار حرارتی، می‌توانید ظرفیت کولر گازی مورد نیاز را تعیین کنید. ظرفیت کولر گازی دیواری به صورت عمومی به واحد برق (BTU یا وات) بیان می‌شود. برای خانه‌هایی با مساحت 120 تا 160 متر مربع، معمولاً کولر گازی داکت اسپلیت با ظرفیت حدوداً 30000 تا 48000 مناسب است. با این حال، ظرفیت دقیق ممکن است با توجه به عوامل محلی و شرایط اقلیمی متفاوت باشد.
  • کارایی انرژی: در انتخاب کولر گازی مناسب خانه های 120 تا 160 متر، به کارایی انرژی آن توجه کنید. بهتر است کولر گازی پنجره ای با میزان کارایی بالا (به عنوان مثال، نشانگر SEER در آمریکا یا نشانگر EER در اروپا) را انتخاب کنید. این کارایی نشان دهنده بهره‌وری انرژی کولر گازی است و می‌تواند هزینه‌های انرژی را کاهش دهد.
  • برند و کیفیت: انتخاب یک برند معتبر و با کیفیت نیز مهم است. برندهای معروف معمولاً تضمین کیفیت بالا، خدمات پس از فروش مناسب و گزینه‌های گسترده‌تری را در انتخاب مدل‌ها ارائه می‌دهند.
  • نصب و خدمات پس از فروش: اطمینان حاصل کنید شرکتی که کولر گازی را ارائه می‌دهد، خدمات نصب و خدمات پس از فروش قابل اعتمادی را فراهم می‌کند.
  • کارایی انرژی: انتخاب کولر گازی با کارایی انرژی بالا می‌تواند هزینه‌های انرژی را کاهش دهد. بهتر است کولر گازی با نشانگر کارایی انرژی بالا مانند SEER (Seasonal Energy Efficiency Ratio) در آمریکا یا EER (Energy Efficiency Ratio) در اروپا را انتخاب کنید.
  • سطح نویز: برخی از کولرهای گازی ممکن است سطح نویز قابل توجهی داشته باشند. اگر برای شما اهمیت دارد که کولر گازی بی صدا عمل کند، به سطح صدا و سیستم‌های قطعه‌بندی صوتی کولر گازی توجه کنید.
  • خدمات پس از فروش: مطمئن شوید که شرکت فروشنده یا تولید کننده خدمات پس از فروش قابل اعتمادی را فراهم می‌کند. این خدمات شامل گزینه‌هایی مانند نصب، تعمیر و خدمات پشتیبانی فنی می‌شود. برند جنرال گلد یکی از مهمترین برندهایی است که می توانید با اطمینان کامل محصولات آن را تهیه کنید.

 

ّراهنمای انتخاب کولر گازی مناسب خانه های 120 تا 160 متری

ویژگی های کولر گازی مناسب خانه 120 تا 160 متر

سطح نویز کولر گازی به طور عمومی در واحد دسی‌بل dB اندازه گیری می‌شود. سطح نویز کولر گازی ممکن است با توجه به مدل و برند کولر، ظرفیت آن، سرعت فن و شرایط عملکرد متفاوت باشد. در حالت عمومی، کولرهای گازی با سطح نویزی در حدود 50 تا 60 دسی‌بل در فاصله یک متری از واحد داخلی عمل می‌کنند. به علاوه، برخی از کولرهای گازی با تکنولوژی های مدرن، طراحی‌های بهبود یافته و استفاده از مواد صوتی‌جذب کننده می‌توانند سطح نویز را کاهش دهند. برخی از تولیدکنندگان کولر گازی نیز سطح نویز را به عنوان یکی از ویژگی‌های محصول خود مشخص می‌کنند، بنابراین در هنگام خرید یک کولر گازی، می‌توانید به این ویژگی دقت کنید و از فروشنده یا تولیدکننده درباره سطح نویز کولر گازی مورد نظر خود استعلام بگیرید.

خرید کولر گازی برای خانه 120 تا 140 متر

در زمان خرید کولر گازی مناسب خانه های 120 تا 140 متر باید به گارانتی آن توجه کنید. گارانتی نشان می‌دهد تمامی استانداردها در ساخت این محصول رعایت شده اند و شما می‌توانید با خیال آسوده آن را تهیه کنید. به طور کلی برای خانه‌هایی با ابن متراژ کولر گازی‌های 30000 تا 36000 پیشنهاد می‌شود.

خرید کولر گازی برای خانه 150 متر

اگر به دنبال خرید کولر گازی مناسب خانه‌های 150متر هستید باید با افرادی که در این زمینه تخصص دارند مشورت کنید. با توجه به شرایط عمومی شما می‌توانید برای این متراژ از کولر گازی با ظرفیت 36000 استفاده کنید همچنین مشورت با کارشناسان به شما کمک می‌کند به یک محصول مناسب دسترسی داشته باشید.

خرید کولر گازی برای خانه 160 متر

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد کولر گازی مناسب خانه های 120 تا 160 متر در اختیار شما قرار دهیم. در صورتی که به دنبال کولر گازی برای خانه 160 متری هستید می‌توانید از ظرفیت 48000 استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با کارشناسان در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *