کولر گازی جنرال گلد در کرمان

شهر کرمان در مرکز استان کرمان قرار دارد. نمایندگی جنرال گلد ؛ این استان به دلیل قرار داشتن در موقعیت جنوبی کشور دارای آب و هوای کویری بوده و به طبع آن گذراندن امور بدون سیستم سرمایشی و داکت اسپلیت طاقت فرسا و سخت خواهد بود.

خرید کولر گازی در شهر کرمان

کارکرد کولر گازی در این مناطق می‌بایست از نوع T3 یا به اصطلاح کولر گازی موتور سنگین باشد، یعنی کمپرسور دستگاه قابلیت کارکرد در دمای محیطی 65 درجه سانتیگراد را هم داشته باشد. در غیر این صورت با مواجه‌ی گرمای شدید در فصل تابستان، کولر گازی خریداری شده بی‌استفاده بوده و توانایی خنک سازی محیط را ندارد.

کولر گازی جنرال گلد در کرمان

کولر گازی مناسب شهر کرمان

قبل از خرید کولرگازی برای شهر کرمان ابتدا می بایست از جای معتبر و با اصالت خریداری شود. متاسفانه امروزه سود جایان با انجام کلاه برداری و چسباندن برچسب های به دروغ، ظرفیت دستگاه ها را افزایش داده و با مبالغ خیلی پایین تر نسبت به قیمت اصلی کولر گازی موجب فریب خریداران می شوند.

بهترین کولر گازی برای کرمان

نکته دیگری که قبل از خرید کولر گازی دیواری می بایست به آن توجه نمود قابلیت موتور سنگین بودن دستگاه می باشد که بهترین گزینه برای خرید این نوع کولر گازی،جنرال گلد 30000 ویتالی موتور بزرگ(T3) است.موضوع دیگری که باید قبل از خرید کولر گازی به آن پرداخت،کولر گازی با قابلیت رادیات گلدن فین(طلایی) می باشد.

کولر گازی جنرال گلد در کرمان

پشتیبانی کولر گازی جنرال گلد در کرمان 

بر خلاف بقیه لوازم خانگی، سرویس سالیانه کولر گازی و تعمیرات آن از واجبات است دارد. از این رو می‌‌بایست قبل از خرید کولر گازی این موضوع را در نظر داشت که ارائه خدمات مهم تر از خرید محصول است. شرکت نیروتهویه با وجود 150 تکنسین ماهر و حرفه ای در سراسر ایران توانسته در صحنه رقابت با شرکت های نظیر گلدیران، سام سرویس و نیا برابری کند و بهترین خدمات را به مشتریان محترم عرضه کند.

تنها گارانتی رسمی کولر گازی جنرال گلد شرکت نیروتهویه با کد ثبتی 611501 نیز می باشد که دارای 5سال ضمانت بی قید و شرط کمپرسور و 1 سال ضمانت قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است. ضمناً تنها گارانتی اصلی کولرگازی جنرال گلد شرکت نیروتهویه بوده و بقیه شرکت ها فاقد اعتبار می باشند.

خرید کولر گازی اقساطی در کرمان

در حال حاضر خرید اقساطی کولر گازی تنها برای استان تهران به صورت اقساط بلند مدت بوده که می‌توانید برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و شرایط محصولات با شماره تلفن 02133555836 تماس حاصل کرده و از مدیران فروش نمایندگی مرکزی جنرال گلد اطلاعات کسب نمایید.