3 راه برای خرید اقساطی کولر گازی ویژه بازنشستگان

خرید اقساطی کولر گازی ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی، کشوری و لشکری که حقوقشان از بانک های سپه، رفاه، صادرات، ملت و ملی دریافت می‌کنند، می توانند به صورت ۱۲ ماهه محصولات کولر گازی جنرال گلد را از با کمترین بهره خریداری نمایند. خرید اقساطی کولر گازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی از طریق ۳ طریق امکان پذیر است:

1. مراجعه به وب‌سایت رسمی www.generallgold.ir

2. مراجعه حضوری به نمایندگی جنرال گلد مرکزی واقع در تهران، امین حضور، چهار راه سرچشمه، پلاک ۷۱۵

3. شماره گیری با تلفن 02133555836

خرید اقساطی کولر گازی ویژه بازنشستگان

انواع مدل کولر گازی برای خرید اقساطی کولر گازی ویژه بازنشستگان

در این مقاله قصد داریم به بررسی و محاسبه خرید اقساطی کولر گازی ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی بپردازیم. کولر گازی‌هایی که سرای ایرانی برای بازنشستگان تامین اجتماعی در نظر دارد از برندهای ایرانی نظیر پاکشوما، ارج، ایران رادیاتور و جی پلاس است. تنها برند کولر گازی‌‌های وارداتی سرای ایرانی کولر گازی‌های کمپانی جنرال گلد است.

به دلیل تقاضای شدید مشتریان از سرای ایرانی و شهر لوازم خانگی، برای خرید کولر گازی‌ برندهای وارداتی، هلدینگ این دو مجموعه روی به واردات تنها یک برند خارجی آورده است. آقای حسین ثابت بکتاش کارآفرین و سرمایه گذار سرای ایرانی و شهر لوازم خانگی دستور به اضافه نمودن محصولات برند General Gold داده است. این برند که پیشتر جز برند های شناخته شده در بازار ایران است با قردادی ۱۰ ساله با شرکت بزرگ نیروتهویه پیمان همکاری بسته است.

شرکت نیرو تهویه که تنها واردات اصلی کولر گازی‌های جنرال گلد را برعهده دارد، موظف شده تا محصولات داکت اسپلیت جنرال گلد، کولر گازی‌ ایستاده و دیواری جنرال گلد را به صورت اصلی و شناسه دار در اختیار مردم قرار دهد.

خرید اقساطی کولر گازی ویژه بازنشستگان

شرایط خرید اقساطی کولر گازی

از نکاتی که مشتریان باید قبل از مراجعه به شعبات برای خرید اقساطی کولر گازی های جنرال گلد بدانند این است که باید تمکن مالی داشته باشند. یعنی بازنشسته محترم می‌بایست حداقل توانایی پرداخت اقساط ماهانه تا ۵ میلیون تومان را داشته باشد. میزان پیش پرداخت خرید اقساطی کولر گازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی حداقل چهل درصد قیمت نقدی محصولات به علاوه بهره ماه‌های انتخابی برای خریداران است.

برای سهولت و راحتی حال مشتریان پس از انتخاب کولر گازی مد نظرشان می‌توانند با نمایندگی مرکزی به شماره تلفن 02133555836 ارتباط برقرار نمایند و با پرداخت بیعانه جزئی و ثبت سفارش، کولر گازی خود را درب منزل خود دریافت نمایند و مراحل پیش پرداخت و تحویل چک را، با رانندگان شرکت انجام دهند.

هزینه‌های مازاد خرید اقساطی کولر گازی ویژه بازنشستگان

ارتباط بین یونیت داخلی و خارجی کولر گازی توسط لوله مسی و کابل های فرمان برقرار می‌شود. انجام دادن این پروسه نیاز به مهندسان و تکنسین‌های حرفه‌ای دارد تا به نحو احسنت و بدون مشکل این کار را انجام دهند. برای کاهش هزینه های نصب، لوازم موجود در کولر گازی‌های جنرال گلد بر عکس کولر گازی‌های ایرانی موجود در سرای ایرانی و شهر لوازم خانگی، کامل‌تر شده است.

کولر گازی‌های جنرال گلد که زیر نظر شرکت نیرو تهویه خریداری می‌شوند علاوه بر لوله مسی و کابل ارتباطی، دارای اجرت نصب و ارسال رایگان هستند. با توجه به تورم شدید در کشورمان خرید اقساطی کولر گازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی امری سودمند تلقی می‌شود.

خرید اقساطی کولر گازی ویژه بازنشستگان

شرایط ضمانت خرید اقساطی کولر گازی

کولر گازی وسیله‌ای حساس و پیچیده است و با کوچیکترین نوسان برقی ممکن است به دستگاه صدمات میلیونی وارد شود. شرکت نیرو تهویه اولین وارد کننده این برند است. تمامی کولر گازی‌های جنرال گلد که زیر نظر شرکت نیرو تهویه از نمایندگی‌های مجاز این شرکت تهیه می‌شوند، دارای 5 سال ضمانت بی قید و شرط کمپرسور، 1 سال ضمانت قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش است. ضمناٌ اجرت نصب تمامی محصولات جنرال گلد با ضمانت رسمی شرکت نیرو تهویه رایگان است.

سخن پایانی

به دلیل تورم و افزایش قیمت‌های کولر گازی این وسیله دیگر کالای لوکس و لاکچری به حساب می‌آید. بنابراین خرید این محصول از جای معتبر امری ضروری است. برای جلوگیری از هزینه کاری دوباره جهت خرید محصولات اصلی می‌توانید با مشاوران فروش به صورت رایگان ارتباط گرفته تا مشاوران فروش بسته به اقلیم آب و هوایی محل زندگیتان بهترین پیشنهاد را به شما ارائه دهند.